Rejtélyek Pécsen, majdnem minden héten!

Pécsi rejtélyek

Pécsi rejtélyek

Ez nem lehet véletlen! -avagy tudatalatt csatlakoztam az Illuminátus rendhez

2017. március 16. - Jakab József

Nincs egy hónapja sem, hogy megírtam a cikkem, melyben közöltem, hogy Pécs csatlakozott az Illuminátus rendhez. Azóta sok víz lefolyt a Dunán, valami mégsem hagy nyugodni.

Már az első nap figyelemmel követtem a cikk olvasottságát, amikor az 600 fölé emelkedett. Örültem, hiszen ez volt az első bejegyzésem ennél a blognál.

De itt jön a lényeg. Nézzétek meg ezt:

16990369_893152047493171_165443746_o.png

Talán elsőre fel sem tűnik az, ami valójában nyilvánvaló. A figyelmesebb olvasók valószínűleg észrevették, de próbáljuk meg a kevésbé ügyesebbeket is rávezetni. Íme:

16990369_893152047493171_165443746_o2.png

666! Ez nem lehet véletlen! A 666 ugyanis az ördög száma, aki szorosan kapcsolódik a gonosz Illuminátus rendhez! Belsős emberünktől megtudtuk, hogy a rend tagjai, valamint a Sátán rendszeresen tartanak közös ebédeket, továbbá szívesen járnak el Fideszes sajtótájékoztatókra is.

Ez még nem minden! Ugyanis a következő frissítésnél hasonló élményeket tapasztaltam. Mondhatnám, hogy átjárta testemet a gonosz. Ezt a képet már magyarázattal együtt csatolom:

16997024_893577380783971_752742201_n.png

És ez csak egy jel a sok közül, ami azt bizonyítja, hogy az Illuminátus rend figyel engem!

Beférkőztek a tudatom alá, ahol rávettek engem arra, hogy róluk cikkezzek, ezzel is hozzájárulva ördögi tervükhöz, majd elérték, hogy akkor nézzek rá a laptopomra, amikor ezek a bűvös számok megjelennek.

Ezúton hívnám fel minden olvasó figyelmét a jelekre! Óvakodjatok, hiszen a ti tudatotokba is beférkőzhettek!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsirejtelyek.blog.hu/api/trackback/id/tr9012336589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása