Rejtélyek Pécsen, majdnem minden héten!

Pécsi rejtélyek

Pécsi rejtélyek

A blogról

2019. augusztus 11. - pécsirejtélyek

Már elég régóta Pécsen lakom, de pár éve egyre több furcsaságot kezdtem észrevenni. Úgy érzem nem hallgathatok tovább. Nap mint nap új jelenségek tárulnak a szemem elé, egyre többször érzem azt, hogy valaki figyel.

Elhatároztam hát, hogy megosztom veletek mindazt, amit ebben a városban tapasztaltam. Fel szeretném fedni Pécs város igazi arcát.

26 éves vagyok, és a paranormális jelenségek kutatása a hobbim. Mint már említettem, Pécsen az utóbbi időkben egyre több ilyen jelenséggel találkozom. Nem tudom, mi okozhatja, hogy ilyen nagy koncentrációban fordulnak itt elő, de van egy pár tippem:

1) A földkéreg urántartalma elég nagy a Mecsek közelében, ez pedig okozhat bizonyos mutációkat akár állatokban, akár emberekben. Ez azt jelentené, hogy tudományos magyarázata is lehet az itteni történések egy részének.

2) Megnyílt egy interdimenzionális kapu, amelyen keresztül természetfeletti események szivároghatnak át a világunkba. A kapu létezéséről már vannak bizonyítékaim, ezt egy későbbi bejegyzésben majd meg is osztom veletek, de azt egyelőre nem tudom, hogy megnyílt-e, vagy sem.

3) A Mecsekben pár éve lezuhant UFO túlélői készülnek valamire. (Az UFO-ról készült videófelvételemet egyelőre szintén nem osztanám meg, mert még nem hitelesíttettem, és én például hitelesítés nélkül nem hinném el, de a történetet valószínűleg hallottátok.)

4) Az egyik pécsi titkos társaság (én eddig háromról tudok, részletek később) próbál megidézni valami extradimenzionális lényt, ennek mellékhatásaként növekszik a természetfeletti energia a térségben, ami ilyen jelenségeket okozhat.

5) A nemrég felfedezett 9. bolygó a Föld felé közeledik, az általa létrehozott gravitációs vonzóerő pedig meggörbíti a tér-időt körülöttünk. Ez persze azt is jelentené, hogy nem csak Pécsen, hanem a Föld bármely pontján megszaporodik a paranormális aktivitás.

Röviden ennyit szeretnék írni bemutatkozásnak, az első igazi posztot egyelőre még nem tudom, mikor fogom megírni.

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsirejtelyek.blog.hu/api/trackback/id/tr6415005254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása