Rejtélyek Pécsen, majdnem minden héten!

Pécsi rejtélyek

Pécsi rejtélyek

5 Jó cikk

2019. augusztus 11. - pécsirejtélyek

Kedves Olvasók!

Mivel régóta nem foglalkoztam az oldallal, szeretnék most pár rövid összefoglalót készíteni, amik a cím alatti menüpontokban lesznek láthatók. Ezeknek a menüpontoknak az a célja, hogy azok az emberek is megismerhessék a blogot, akik korábban nem olvasták azt.

A menüpont, amire most kattintott, egy összefoglaló az író öt kedvenc írásából. Íme:

1) A mecseki lóember származása

Ezzel a cikkel indult minden. Ez volt a blog harmadik bejegyzése, és nagyon meglepő módon kikerült az index főoldalára, ennek köszönhetően több, mint 15 000 olvasó láthatta. A cikk tartalmáról nem szeretnék sokat mesélni - találgatásokat lehet benne olvasni a mecseki lóember származásáról, aki egy - a Mecseken élő - különleges lény.

2) Az ugró Jézus

Ebben a cikkben egy időbeli anomáliát és egy paranormális szobrászmestert mutattam be, valamint az ő leghíresebb művét, a havihegyi ugró Jézust.

3) A Végtelen Lépcsőház

Álmomban láttam ezt az épületet. Beléptem az ajtón, és egyszer csak egy lépcsőházban találtam magam, de akármennyire is szerettem volna a tetejére érni, soha nem sikerült. A falak változtak, de a lépcsősor végtelenül magasodott a fejem fölé. Nem tetszett, dr a cikk, amit az épületről írtam, jó lett.

4) A halott ember

Pécsen többször is elért minket a világvége, és az egyik lokális apokalipszist felvezető időben történt, hogy a már lebontott magasház tetején megjelent egy dimenziókapu, amiből kiesett egy 23 éves férfi. Összetorte magát, mégis járt-kelt a városban, mintha mi sem történt volna.

5) Halisten

Egy hal, aki emberré válik és megmássza a Mecseket, hogy megmentse a világot, majd újra hallá változik, és leéli rövid kis életét.

 Természetesen ezeknél jóval több jó cikk van, de ezek valamilyen érzelmi okokból az író kedvenceivé váltak.

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsirejtelyek.blog.hu/api/trackback/id/tr5015005280
süti beállítások módosítása