Rejtélyek Pécsen, majdnem minden héten!

Pécsi rejtélyek

Pécsi rejtélyek

Fegyveres rendőrök keresték fel a boszorkány videók készítőjét

2017. augusztus 24. - pécsirejtélyek

2017. augusztus 24-én két fegyveres rendőr kereste fel a húszéves J. Józsefet (másnéven Cody White-ot), aki néhány hónappal az eset előtt feltöltötte Youtube-ra websorozatának első részét. A sorozat első évadja a Woods of voodoo nevet kapta, s végkimenetele a kreátor számára is megdöbbentő.

Az említett csütörtöki napon a rendőrség közölte a feltöltővel, hogy egy budapesti ügyvédi irodából feljelentés érkezett a legutóbbi videójában szereplő erőszakos tartalomra hivatkozva. Az „aggódó” bejelentő a főszereplő testi épsége miatt küldte rá a hatóságokat Codyra, aki megnyugtatta a két nyomozót, hogy az epizódban történt gyilkosság csupán a képzelet szüleménye, és a forgatás alatt senkinek sem esett bántódása.

Megdöbbentő számunkra, hogy valaki valóban komolyan vette azt, hogy egy mecseki erdőt boszorkányok laknak. Mi is cikkeztünk a videókról, ám fontosnak tartjuk hangsúlyozni, hogy az oldal csupán szórakoztatási célokat szolgál, s a cikkeink nem fedik a valóságot, minden történetünk kitalált!

Több levelet is kaptunk, ahol a szereplők sérüleseiről kérdeztek az olvasók, és igyekeztünk mindre válaszolni, ám ezúton is megnyugtatunk mindenkit: senkinek sem esett baja.

Megkérdeztük Codyt is az esetről (aki egyébként korábban vendégíróként megjelent az oldalunkon). A következőt nyilatkozta:

A rendőrök tökéletesen jártak el az ügyben. Én hibáztam, hiszen a leírásban nem tudattam a nézőkkel, hogy a videóim fikción alapulnak. Úgy éreztem, hogy a hatás kedvéért meg kell hagynom a nézőimet abban a hitben, hogy amit néznek, az valós. Azt gondoltam, hogy a videók végén mindenki fellélegzik, és magától rájön arra, hogy egy websorozat első évadját nézi. Ez sajnos nem így lett, ami rettentően elszomorít.

Valamint a következőt tette hozzá:

A nyomozók sem vették ezt komolyan, hiszen egyértelmű, hogy az egész kitalált és megrendezett. Ennek ellenére úgy jártak el, ahogy el kellett járniuk. Nem is tudom, kicsit félek a fegyveres rendőröktől a házamban, de minden egyes szavukkal nyugtatni próbáltak. Le a kalappal.

Persze néhány kérdést mi is feltettünk neki. Íme:

Hogyan jutottak el hozzád?

Fantasztikus munkával. Két napig nyomoztak a feltöltő után. Ez elég nehéz lehetett, hiszen semmilyen nyomot nem hagytam. Egyetlen valós adattal sem rendelkeztek, mert mindenhol az írói nevemet használom. Cody White. Végül megpillantottak egy jelenetet az utolsó részben, ahol az egyik ablaküvegen visszatükröződöm piros sapkában. Ez volt az első nyom. Aztán megtalálták a Pécsi Rejtélyek cikkét, amit ti Facebookon is megosztottatok. Én lájkoltam, ők pedig megtaláltak, pontosabban azt a képet rólam, amit fél éve töltöttem fel, piros sapkában. Elkaptak.”

"Lesz következménye az ügynek?"

Nem, nem hinném. Megbizonyosodtak Bianka testi épségéről, valamint találkoztak a boszorkányt játszó fiúval is, aki egyébként az öcsém. Még azt is felajánlottam nekik, hogy megmutatom a filmes kellékeket, amiket a forgatáson használtunk, de nem éltek a lehetőséggel. Végül megköszönték az együttműködést és távoztak."

"Megijedtél?"

Eléggé. Sosem volt ilyenben részem. Kicsit úgy éreztem magam, mint egy bűnöző, holott semmit sem követtem el. Sajnálom azt a nézőt, aki nem fogta fel a videók üzenetét, és irigylem azt a rengeteg időt, amivel rendelkezik, és ami elég ahhoz, hogy egy ügyvédi irodán keresztül feljelentsen.

Mint azt megtudtuk a készítőtől, hamarosan indul a második évad, ami szintén kitaláción alapszik majd. És igen, cikkezni fogunk róla.

A botrányt keltő videót ide kattintva tekinthetitek meg.

A PARANORMAL TALES nevű Youtube csatornát pedig itt éritek el.

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsirejtelyek.blog.hu/api/trackback/id/tr2712777130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása