Rejtélyek Pécsen, majdnem minden héten!

Pécsi rejtélyek

Pécsi rejtélyek

Mi a szart olvastál? - Feljegyzések a világvégéből I.

2016. július 04. - pécsirejtélyek

(Ez a bejegyzés nem része a kánonnak. Egy alternatív univerzumban íródik.)

Februárban nagyon unatkoztam. Éppen vége volt a vizsgaidőszaknak, és volt két hetem, amikor nem kellett semmit csinálnom. Mindenkinek támadnak hülye ötletei, amikor unatkozik. Ki lehet próbálni. Pár nap semmittevés után beindul az ötletgyár. Két dolgot tehet ilyenkor az unatkozó: vagy elhessegeti az ötleteket, és unatkozik tovább, vagy megvalósítja azokat.

Én az utóbbi mellett döntöttem. Három okom is volt rá. Egyrészt - mint már mondtam - unatkoztam, másrészt még senki nem csinált ilyen blogot (magyar nyelvűt legalábbis), harmadrészt meg jó gyakorlás, ha esetleg fantasyt szeretnék írni. Szóval megírtam az első három bejegyzést. A harmadik bejegyzés kikerült az index főoldalára, ezért a tervezett heti egy bejegyzésből gyorsan heti kettő lett, hogy megtartsam azt a kevés olvasót, aki itt maradt. Rövidesen elkészült a facebook oldal is, hogy legyen hol megosztani az emberekkel, ha az új bejegyzés megjelenik, mert maguktól nem jönnének ide.
Aztán egy hónapig írtam tovább, a bejegyzéseket 20-30 ember látta (jó esetben). Aztán jött az index2, ami azóta is kiemelte majdnem az összes bejegyzésemet. Így a 20-30 olvasóból 500-1000 lett. Meglepődtem. Egy paranormális jelenségekkel foglalkozó paródiablog ennyire érdekes, vagy csak kevés a minőségi blog, és valamivel ki kell tölteni a helyet? Nem tudom. Nem is nagyon érdekel. Örülök az olvasóimnak, de nem nekik írok. Magamnak írok.

Ha már olvasók... Elég nehéz az interneten eldönteni, hogy valaki veszi a poént, és velem együtt játszik, vagy engem néz őrültnek, vagy ő az őrült, és úgy gondolja, hogy az igazságot írom le. Mindenesetre jól szórakozok a hozzászólásokon. A kedvenceim a "mi a szart olvastam?", "wtf did i just read?" - típusú kommentek. Ha ilyeneket látok a bejegyzésem alatt, akkor tudom, hogy jól végeztem a dolgom.

Mi a szart olvastál? Jó kérdés. Lehet, hogy Magyarország egyik legjobb trollját olvastad, de az is lehet, hogy valakit, aki végre leírja, amit más nem mer. Az is lehet, hogy egy írót olvastál, vagy valakit, aki azt hiszi magáról, hogy író. Vagy egy nagyon nagy hülyeséget. Vagy egy szórakoztató bejegyzést. Vagy ezeket mind. Vagy egyiket se.

Szeptemberben pedig tovább lehet olvasni ezt a nemtudommit.

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsirejtelyek.blog.hu/api/trackback/id/tr988865290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiricsi_zoltan 2016.07.04. 13:12:41

hmm, hogy miért szoktuk kirakni az index2-re? majd egy budapesti rejtélyek blogban megírjuk.

pécsirejtélyek 2016.07.04. 13:39:40

@kiricsi_zoltan: Én is írtam volna budapesti rejtélyeket, de évente maximum kétszer járok arra... Úgyhogy maradt Pécs.

kiricsi_zoltan 2016.07.04. 13:41:51

@pécsirejtélyek: valójában azért, mert vicces a blogod. de ez titok.

francoska 2016.07.05. 17:19:30

Azt mondod, hogy szeptemberig nem írsz? :O

Úgy vedd súlyos átkaimat!

pécsirejtélyek 2016.07.06. 10:29:40

@francoska: De írok, csak nem rejtélyekről. Ilyesmi írások lesznek, mint ez a mostani, hetente egyszer.

francoska 2016.07.06. 14:45:36

Rendben. Az is jobb, mint a semmi...
süti beállítások módosítása