Rejtélyek Pécsen, majdnem minden héten!

Pécsi rejtélyek

Pécsi rejtélyek

Különös álmok az elhagyatott épület környékén

2016. május 17. - pécsirejtélyek

A Vörösmarty utca elhagyatott épülete környékén élő lakók, és akik a közeli padokon lepihentek, fura álmokra panaszkodnak. A jelenség okait vizsgáljuk.

elhagyatott_epulet.jpgAz elhagyatott épület.

Az álmokat nem szoktuk a paranormális jelenségek közé sorolni, pedig a tudományos magyarázat máig sem teljes, viszont ha egy kis területen mindenki furcsákat álmodik, akkor nem lehet kizárni, hogy valami természetfeletti van a háttérben.

Néhány álom, amit a közelben élők megosztottak velem:

"Egy kútban voltam, de a kút egy kígyó volt, és elsüllyedtem a vízben. Amikor leértem a kút aljára észrevettem, hogy kapok levegőt, és már nem is a kútban voltam, hanem az erdőben. A fáknak nem volt árnyéka, az én árnyékom viszont az összes fa árnyéka volt. Egy nő bújt elő az egyik fa mögül, és az ő árnyéka is az enyémbe olvadt. Megkérdezte, hogy mit csinálok a fák között, amire azt válaszoltam, hogy elbújtam. Erre elkezdett nevetni, és azt mondta, hogy itt mindenki elbújt, csak én nem, és az árnyékaimra mutatott. Aztán felmászott az egyik fára és elrepült, de az árnyékát nálam felejtette. Aztán jött egy szörny és az ágyam alatt volt, én pedig felébredtem." (Kata, 32)

"A sivatagban nagyon erős szél fújt, de a homokot nem vitte magával, csak engem. Aztán egy oázisba kerültem, és felettem egy keselyű, vagy valami repülő lény körözött. A pálmafákból skorpiók másztak elő, és üldözni kezdtek, úgyhogy el kellett mennem az oázisból. Legalább két napig sétáltam, aztán találkoztam egy indiai bácsival, akinek nem volt szeme, viszont két szája volt: az egyik ott, ahol a száj lenni szokott, a másik pedig a tarkóján. Amikor megszólalt, minden második szó a hátsó szájából jött ki. Azt mondta, hogy nyáron utazzak el, ha nem akarom, hogy rossz dolgok történjenek. Megkérdeztem miért, erre nevetni kezdett, "HA HA HA HA", és minden második "HA" a hátsó szájából jött ki. Aztán felébredtem." (Tamás, 25)

"Éppen csak két percre ültem le az egyik padra, hogy pihenjek, de elaludtam, és amikor felébredtem, egy fekete szobában voltam. Sötét volt, de mégis mindent lehetett látni. Öt macska volt a szoba egy-egy sarkában, és engem néztek. Aztán egyre közelebb jöttek, és valami idegen nyelven kezdtek el beszélni. Az egyik macska egy verebet üldözött. Azt mondták, hogy egy hónapon belül vége lesz mindennek, de én nem értettem, csak miután felébredtem. Aztán gyertyák gyulladtak körbe a szobában, és felugrottam a padról, és azóta nem a Vörösmarty utca környékén pihenek." (Mária, 71)

"Volt egy autó, amiben az unokáim és a halott feleségem ültek. Egy végtelen alagútban vezettem, és a kocsi egyre rozsdásabb lett, amíg már nem is bírt menni. Az alagútban ezután már nem lehetett semmit látni. Szárnyak suhogását hallottam, és megszorítottam a feleségem kezét, hogy nehogy elveszítsem, aztán a gyerekek elkezdtek üvölteni, és felébredtem." (János, 68)

A profetikus álmokat általában az álomlidércek okozzák. Ezek a lények csakis az álmokban léteznek, jelenlétüket a valóságban akkor lehet érzékelni, ha egy területen felszaporodnak a különös, általában halállal vagy valamilyen figyelmeztetéssel végződő álmok. A lidércek e csoportja nagyon kedveli a repülést, ezért gyakran madár alakot öltenek. Legtöbbször egy területen csak egy álomlidérc él, de feljegyeztek már olyan esetet is, amikor egyetlen ember álmában száznál is több bukkant fel.

Az álomlidércek legtöbbször ártalmatlanok, gyakran olyan álmokat okoznak, amiben maga az álmodó is repül. Az ilyen nagy koncentrációban való előfordulás azonban nem jelenthet jót. Vajon mire akarnak figyelmeztetni?

A bejegyzés trackback címe:

https://pecsirejtelyek.blog.hu/api/trackback/id/tr248723924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása